Конкурс «КРАЩИЙ ЗА ПРОФЕСІЄЮ»
20 листопада 2024 року в коледжі в рамках «Тижня комісії» був проведений конкурс «КРАЩИЙ ЗА ПРОФЕСІЄЮ» серед студентів 33 групи спеціальностей «Маркетинг» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».
Головною метою цього заходу було розповісти присутнім студентам про важливість таких спеціальностей як «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» і «Маркетинг» і закріпити у студентів сформовану систему знань, умінь і навичок; виховувати у студентів зацікавленість до обраних спеціальностей.
Конкурс «КРАЩИЙ ЗА ПРОФЕСІЄЮ» оцінювало компетентне журі у складі:
Голова журі – Корольова Лариса Антонівна – заступник директора з навчальної роботи;
Члени журі:
-Баркар Людмила Іванівна – завідувач відділення;
-Ситник Світлана Григорівна – голова предметної циклової комісії загальноекономічної та професійної підготовки.
-Мельниченко Оксана Іванівна – керуюча магазином ФОП «Жуматіна Людмила Миколаївна»
Голова журі – Корольова Лариса Антонівна – заступник директора з навчальної роботи;
Члени журі:
-Баркар Людмила Іванівна – завідувач відділення;
-Ситник Світлана Григорівна – голова предметної циклової комісії загальноекономічної та професійної підготовки.
-Мельниченко Оксана Іванівна – керуюча магазином ФОП «Жуматіна Людмила Миколаївна»
Змагаючись у семи раундах, команди «Маркетолог» та «Комерсант» продемонстрували різнобічні творчі здібності та уподобання.
В Раунді І «ПРЕЗЕНТАЦІЯ СПЕЦІАЛЬНОМСТІ» - висвітлили перспективи, переваги та своє бачення майбутньої професії;
у ІІ Раунді «РОЗМИНКА» учасники конкурсу продемонстрували свої знання з різних економічних дисциплін з таких як: «Маркетинг», «Підприємницька діяльність», «Ринкові дослідження», «Економіка».
У ІІІ раунді «БАРТЕР» учасники конкурсу мали можливість продемонструвати свої знання з фінансового обліку – де були запропоновано по дві задачі на логічне мислення, кмітливість, розсудливість.
Основна мета ІV раунду «ПАВУТИНКА» - стимулювання творчого саморозвитку молоді, формування у них здібностей до економічного мислення та популяризації економічних знань. Метою ж V раунду «ЕКОНОМІЧНІ ЗАГАДКИ» було сформувати у студентів поняття про економічні загадки, набути знань з їх розв'язування, розвивати пізнавальні інтереси, логічне мислення, продовжувати формувати вміння працювати з різними джерелами знань, порівнювати, узагальнювати, робити висновки; виховувати творчу активність, самостійність у формуванні нових знань.
Основна мета ІV раунду «ПАВУТИНКА» - стимулювання творчого саморозвитку молоді, формування у них здібностей до економічного мислення та популяризації економічних знань. Метою ж V раунду «ЕКОНОМІЧНІ ЗАГАДКИ» було сформувати у студентів поняття про економічні загадки, набути знань з їх розв'язування, розвивати пізнавальні інтереси, логічне мислення, продовжувати формувати вміння працювати з різними джерелами знань, порівнювати, узагальнювати, робити висновки; виховувати творчу активність, самостійність у формуванні нових знань.
У VІ раунді «КРОСВОРД» команди отримують завдання у вигляді кросворду з десяти слів, який необхідно було розгадати не більше ніж за 10 хвилин.
VІІ раунд «ФІНАНСОВА ОБІЗНАНІСТЬ» - впроваджена для підвищення обізнаності людини у фінансовому секторі, з метою посилити фінансову прозорість та сприяти боротьбі з корупцією та вмінням розрізняти купюри різним номіналом.
Креативні і неординарні виступи учасників конкурсу не залишили байдужими ні членів журі, ні усіх присутніх в залі.
Креативні і неординарні виступи учасників конкурсу не залишили байдужими ні членів журі, ні усіх присутніх в залі.
У нелегкій, але чесній боротьбі перемогу і почесне І місце зайняла команда 33 групи «КОМЕРСАНТ» спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» - капітан команди ГОЛИНСЬКА Світлана та члени команди: БІЛИЙ Данило, БОТЯ Ілля, ЗАГАРНЮК Яна, КОНДРАТЮК Ангеліна та НЕСТЕРЕНКО Анастасія;
почесне ІІ місце зайняла команда «МАРКЕТОЛОГ» - 33 групи спеціальності «Маркетинг» - капітан команди ВОРНІКОЙ Даніель та члени команди: НОВАЦЬКА Юлія, КУЛЯБКО Іван, ЛУК’ЯНЧЕНКО Тетяна, РИМАР Світлана та ШЕВЧЕНКО Альона.