РЕКОМЕНДАЦІЇ  З ПІДГОТОВКИ ДО ЗАНЯТТЯ

 

  • Вчитайтесь у розділ програми, який потрібно вивчити на даному занятті, а в деяких випадках – і в пояснювальну записку до програми.
  • Вивчіть матеріал цього розділу, питання, теми.
  • Сформуйте задум заняття, дайте відповідь на питання, щоб Ви хотіли досягнути у результаті його проведення, сформулюйте мету.
  • Уявіть психологію цих студентів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагайтеся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.
  • Виберіть з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для даного матеріалу і для даних студентів.
  • Зіставте вибрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюйте свої дії на даному занятті.
  • Продумайте структуру заняття і зафіксуйте все знайдене уплані-конспекті.
  • Підготуйте наочні посібники, не забудьте підготувати і перевірити справність ІКТ.
  • Повторіть вузлові елементи плану, продумайте непередбачені обставини.
  • Запитайте себе : « Ти готовий до заняття ? »

 

ПОРАДИ МОЛОДОМУ ПЕДАГОГУ

  • Перед заняттям перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає
  • непотрібних предметів біля дошки, чи чисто в аудиторії.
  • Раціонально використовуйте кожну хвилину заняття.
  • Не використовуйте багато часу для перевірки домашнього
  • завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Вводьте
  • систему взаємоперевірки.
  • Чітко визначіть мету і завдання заняття.
  • Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити
  • проблеми, пропонуйте студентам вирішувати їх самостійно.
  • Не спішіть виправляти помилку студента, краще, якщо її
  • виправлять однокурсники.
  • Намагайтеся організувати самостійну роботу студентів на занятті.
  • На занятті кожен студент має бути на виду, до кожного шукайте індивідуальний підхід.
  • При використанні технічних засобів навчання, комп’ютерної техніки, наочності не марнуйте час, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно.
  • При організації самостійної роботи, гри, усних відповідей не квапте студентів.
  • Використовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів інноваційних технологій.
  • Звертайте увагу на виховні аспекти заняття.
  • Домашнє завдання потрібно давати з поясненням, до дзвінка.
  • Пам’ятайте: кожне заняття не повинне бути схожим на попереднє.