РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ДО ЗАНЯТТЯ
- Вчитайтесь у розділ програми, який потрібно вивчити на даному занятті, а в деяких випадках – і в пояснювальну записку до програми.
- Вивчіть матеріал цього розділу, питання, теми.
- Сформуйте задум заняття, дайте відповідь на питання, щоб Ви хотіли досягнути у результаті його проведення, сформулюйте мету.
- Уявіть психологію цих студентів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагайтеся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.
- Виберіть з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для даного матеріалу і для даних студентів.
- Зіставте вибрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюйте свої дії на даному занятті.
- Продумайте структуру заняття і зафіксуйте все знайдене уплані-конспекті.
- Підготуйте наочні посібники, не забудьте підготувати і перевірити справність ІКТ.
- Повторіть вузлові елементи плану, продумайте непередбачені обставини.
- Запитайте себе : « Ти готовий до заняття ? »
ПОРАДИ МОЛОДОМУ ПЕДАГОГУ
- Перед заняттям перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає
- непотрібних предметів біля дошки, чи чисто в аудиторії.
- Раціонально використовуйте кожну хвилину заняття.
- Не використовуйте багато часу для перевірки домашнього
- завдання. Використовуйте різні форми перевірки. Вводьте
- систему взаємоперевірки.
- Чітко визначіть мету і завдання заняття.
- Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити
- проблеми, пропонуйте студентам вирішувати їх самостійно.
- Не спішіть виправляти помилку студента, краще, якщо її
- виправлять однокурсники.
- Намагайтеся організувати самостійну роботу студентів на занятті.
- На занятті кожен студент має бути на виду, до кожного шукайте індивідуальний підхід.
- При використанні технічних засобів навчання, комп’ютерної техніки, наочності не марнуйте час, намагайтеся використовувати засоби навчання ефективно.
- При організації самостійної роботи, гри, усних відповідей не квапте студентів.
- Використовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів інноваційних технологій.
- Звертайте увагу на виховні аспекти заняття.
- Домашнє завдання потрібно давати з поясненням, до дзвінка.
- Пам’ятайте: кожне заняття не повинне бути схожим на попереднє.