Організація закупівлі та продажу

Анотація:

Мета курсу (інтегральна компетентність) – формування системи базових знань та практичних навиків у студентів ролі механізму матеріального забезпечення у діяльності підприємства та розкриття особливостей організації закупівельної діяльності на виробничому підприємстві, створення товарних запасів, організацію доставки та зберігання матеріально-технічних ресурсів; визначення місця і ролі збуту, планування та організацію продажу із застосуванням сучасних форм і методів  продажу товарів чи надання послуг, використання методів та засобів стимулювання продажу, здійснення управління товарними запасами та оцінка ефективності закупівлі та продажу.

 

Цілі курсу (програмні компетентності):

  • здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями теоретичних основ визначення організації забезпечення матеріальними ресурсами та продажу товарів;
  • здатність здійснювати діяльність із дотриманням вимог нормативно-правових документів у сфері закупівель та продажу;
  • здатність застосовувати основи планування організації закупівлі матеріально-технічного забезпечення виробництва та продажу;
  • здатність застосовувати основні форми і методи забезпечення підприємства ресурсами;
  • здатність визначати та здійснювати засоби стимулювання продажу товарів;
  • здатність здійснювати організацію державних закупівель та торгів;
  • здатність застосовувати знання системи ціноутворення в умовах сучасних форм господарювання;
  • здатність враховувати критерії вибору основних постачальників ресурсів та покупців товару на сучасному ринку;
  • здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел про запаси товарно-матеріальних ресурсів;
  • здатність використовувати інформаційні та маркетингові комунікації;
  • здатність застосовувати знання у визначенні показників ефективності закупівель та продажу;
  • здатність враховувати основні особливості бізнес-етикету та ділового спілкування у практичних ситуаціях;
  • здатність виявляти ініціативу та працювати в команді.

 

  Програмні  результати навчання:

  • застосовувати знання організації закупівлі матеріально-технічних ресурсів для виробництва та продажу готової продукції;
  • застосовувати отримані навички з планування потреб в сировині та матеріальних ресурсах для розв’язання практичних завдань у сфері закупівлі та продажу;
  • визначати замовників та виконавців державних замовлень, брати активну участь у тендерах;
  • здійснювати організацію доставки та зберігання продукції;
  • володіти вмінням вести аналіз обліку і контролю виконання замовлень;
  • визначати канали розподілу продажу та застосовувати методи стимулювання продажу;
  • досліджувати поведінку ринкових суб’єктів у організації сервісного обслуговування покупців товарів;
  • здійснювати комплексну оцінку ефективності закупівлі та продажу;
  • проявляти ініціативу, вести ділові переговори та заключати угоди;
  • виконувати професійну діяльність у командній роботі;
  • володіти державною мовою у професійному середовищі.

 

Короткий зміст курсу:

Закупівля в системі маркетингу підприємства. Програма закупівлі матеріально-технічних ресурсів. Доставка та зберігання технічних ресурсів. Закупівля продукції  для державних потреб. Планування продажу на підприємстві. Канали розподілу та організація продажу на підприємстві. Стимулювання продажу. Управління продажею у сфері послуг. Управління запасами товарно-матеріальних послуг.  Оцінювання ефективності закупівлі та продажу.