Організація закупівлі та продажу
Анотація:
Мета курсу (інтегральна компетентність) – формування системи базових знань та практичних навиків у студентів ролі механізму матеріального забезпечення у діяльності підприємства та розкриття особливостей організації закупівельної діяльності на виробничому підприємстві, створення товарних запасів, організацію доставки та зберігання матеріально-технічних ресурсів; визначення місця і ролі збуту, планування та організацію продажу із застосуванням сучасних форм і методів продажу товарів чи надання послуг, використання методів та засобів стимулювання продажу, здійснення управління товарними запасами та оцінка ефективності закупівлі та продажу.
Цілі курсу (програмні компетентності):
- здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями теоретичних основ визначення організації забезпечення матеріальними ресурсами та продажу товарів;
- здатність здійснювати діяльність із дотриманням вимог нормативно-правових документів у сфері закупівель та продажу;
- здатність застосовувати основи планування організації закупівлі матеріально-технічного забезпечення виробництва та продажу;
- здатність застосовувати основні форми і методи забезпечення підприємства ресурсами;
- здатність визначати та здійснювати засоби стимулювання продажу товарів;
- здатність здійснювати організацію державних закупівель та торгів;
- здатність застосовувати знання системи ціноутворення в умовах сучасних форм господарювання;
- здатність враховувати критерії вибору основних постачальників ресурсів та покупців товару на сучасному ринку;
- здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел про запаси товарно-матеріальних ресурсів;
- здатність використовувати інформаційні та маркетингові комунікації;
- здатність застосовувати знання у визначенні показників ефективності закупівель та продажу;
- здатність враховувати основні особливості бізнес-етикету та ділового спілкування у практичних ситуаціях;
- здатність виявляти ініціативу та працювати в команді.
Програмні результати навчання:
- застосовувати знання організації закупівлі матеріально-технічних ресурсів для виробництва та продажу готової продукції;
- застосовувати отримані навички з планування потреб в сировині та матеріальних ресурсах для розв’язання практичних завдань у сфері закупівлі та продажу;
- визначати замовників та виконавців державних замовлень, брати активну участь у тендерах;
- здійснювати організацію доставки та зберігання продукції;
- володіти вмінням вести аналіз обліку і контролю виконання замовлень;
- визначати канали розподілу продажу та застосовувати методи стимулювання продажу;
- досліджувати поведінку ринкових суб’єктів у організації сервісного обслуговування покупців товарів;
- здійснювати комплексну оцінку ефективності закупівлі та продажу;
- проявляти ініціативу, вести ділові переговори та заключати угоди;
- виконувати професійну діяльність у командній роботі;
- володіти державною мовою у професійному середовищі.
Короткий зміст курсу:
Закупівля в системі маркетингу підприємства. Програма закупівлі матеріально-технічних ресурсів. Доставка та зберігання технічних ресурсів. Закупівля продукції для державних потреб. Планування продажу на підприємстві. Канали розподілу та організація продажу на підприємстві. Стимулювання продажу. Управління продажею у сфері послуг. Управління запасами товарно-матеріальних послуг. Оцінювання ефективності закупівлі та продажу.