Управління продажем
Анотація:
Мета курсу (інтегральна компетентність) – формування сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі управління продажами, набуття практичних навичок щодо управління продажем на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної діяльності підприємств.
Цілі курсу ( програмні компетентності):
- здатність засвоєння теоретичних та організаційних основ управління продажами;
- розуміння особливостей системи продажу та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища;
- розуміння системи методів маркетингу в управлінні продажами;
- здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях щодо вибору та роботи з посередниками;
- здатність управління діяльністю учасників товарного руху;
- здатність використовувати набуті методологічні і методичні навички щодо вибору та ведення розподілу в умовах конкуренції та кон’юнктури ринку;
- здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків;
- здатність приймати правильні рішення у сфері збуту готової
- продукції;
- здатність розробляти стратегію збуту;
- здатність вибору форм організації продажів з врахуванням специфіки окремих товарів;
- здатність визначення ефективності та активізації діяльності торгового персоналу і загалом суб’єкта господарювання;
- здатність працювати в команді.
Програмні результати навчання:
- знати і розуміти теоретичні та організаційні основи управління продажами;
- аналізувати ринкові явища та процеси на основі застосування теоретичних знань і практичних навичок здійснення маркетингової діяльності;
- визначати показники результативності оцінювання ефективності процесу продажу;
- використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також спеціалізовані програмні продукти, необхідні для розв’язання завдань з управління продажем;
- застосовувати сучасні технології маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, адаптуватися до змін маркетингового середовища;
- використовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати у сфері управління продажем шляхом вибору оптимальних шляхів;
- виконувати професійну діяльність у командній роботі.
Короткий зміст курсу:
Концептуальні засади управління продажем: сучасні тенденції. Побудова системи продажу на принципах гармонізації. Організація продажу. Маркетинг у сфері продажу. Інформаційне та процедурне забезпечення управління продажем. Структура і тактика управління продажем. Прогнозування та планування продажу. Управління продажем на промисловому ринку. Управління продажем у сфері послуг. Управління торговим персоналом. Інтенсифікація комерційних зусиль в процесі продажу. Маркетинговий аналіз та оцінка ефективності продажу.