Управління продажем

Анотація:

Мета курсу (інтегральна компетентність) – формування  сучасної системи поглядів і спеціальних знань у галузі управління продажами, набуття практичних навичок щодо управління продажем на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної  діяльності підприємств.

 

Цілі курсу ( програмні  компетентності):

  • здатність засвоєння теоретичних та організаційних основ управління продажами;
  • розуміння особливостей системи продажу та взаємозв’язку її внутрішніх елементів та зовнішнього середовища;
  • розуміння системи методів маркетингу в управлінні продажами;
  • здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях щодо вибору та роботи з посередниками;
  • здатність управління діяльністю учасників товарного руху;
  • здатність використовувати набуті методологічні і методичні навички щодо вибору та ведення розподілу в умовах конкуренції та кон’юнктури ринку;
  • здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків;
  • здатність приймати правильні рішення у сфері збуту готової
  • продукції;
  • здатність розробляти стратегію збуту;
  • здатність вибору форм організації продажів з врахуванням специфіки окремих товарів;
  • здатність визначення ефективності та активізації діяльності торгового персоналу і загалом суб’єкта господарювання;
  • здатність працювати в команді.

 

Програмні результати навчання:

  • знати і розуміти теоретичні та організаційні основи управління продажами;
  • аналізувати ринкові явища та процеси на основі застосування теоретичних знань і практичних навичок здійснення маркетингової діяльності;
  • визначати показники результативності оцінювання ефективності процесу продажу;
  • використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також спеціалізовані програмні продукти, необхідні для розв’язання завдань з управління продажем;
  • застосовувати сучасні технології маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, адаптуватися до змін маркетингового середовища;
  • використовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати у сфері управління продажем шляхом вибору оптимальних шляхів;
  • виконувати професійну діяльність у командній роботі.

 

Короткий зміст курсу:

Концептуальні засади управління продажем: сучасні тенденції. Побудова системи продажу на принципах гармонізації. Організація продажу. Маркетинг у сфері продажу. Інформаційне та процедурне забезпечення управління продажем. Структура і тактика управління продажем. Прогнозування та планування продажу. Управління продажем на промисловому ринку. Управління продажем у сфері послуг. Управління торговим персоналом. Інтенсифікація комерційних зусиль в процесі продажу.  Маркетинговий аналіз та оцінка ефективності продажу.