Реклама і стимулювання продажу
Анотація:
Мета курсу (інтегральна компетентність) – формування у здобувачів освіти системи знань і розуміння ознайомлення зі стимулювання збуту та рекламою в їх сукупності; визначення видів реклами; визначення механізмів їх впливу; визначення методів їх ефективності; формування знань з розроблення та реалізації рекламної кампанії, ознайомлення з практичними ас
Цілі курсу (програмні компетентності):
- здатність визначати роль і місце реклами в системі маркетингової діяльності; зв’язок реклами з теорією комунікацій;
- здатність розрізняти переваги та обмеження всіх ЗМІ щодо поширення рекламної інформації;
- здатність вирізняти головні шляхи й прийоми досягнення ефективності рекламної продукції різних типів;
- здатність вивчати передовий вітчизняний і зарубіжний досвід організації рекламної роботи на основі нормативних документів організації рекламної діяльності;
- здатність працювати з інформацією, у тому числі у глобальних комп’ютерних мережах;
- здатність формувати нові ідеї (креативність);
- здатність визначати критерії формування товарного асортименту;
- здатність використовувати знання маркетингових комунікацій для стимулювання продажу товарів;
- здатність використовувати знання принципів маркетингової діяльності для організації та здійснення закупівель, збуту і розподілу продукції підприємств.
Програмні результати навчання:
- застосовувати науковий підхід до аналізу і створення рекламної продукції;
- зіставляти рекламні продукти, які представляють однотипні товари різних виробників, з огляду на ефективність рекламної ідеї;
- виявляти рівень і повноту втілення рекламної ідеї;
- вільно орієнтуватися у традиційних та нових формах і прийомах рекламної діяльності;
- виробляти загальну стратегію та конкретний рекламний текст для рекламування послуги;
- розробляти стратегії рекламних кампаній різних типів;
- створювати рекламну продукцію, яку поширюють різні ЗМІ;
- дотримуватись етичних норм рекламування, застосовуючи законодавство про рекламу, під керівництвом кваліфікованого фахівця здійснювати як посередник роботу з репрезентації та просування товарів, послуг, комерційних ідей;
- виконувати комплексні заходи, спрямовані на досягнення маркетингових завдань, здійснювати роботу з популяризації підприємства-виготовлювача, його комерційних зв’язків, забезпечувати престиж рекламодавця.
Короткий зміст курсу:
Реклама в системі маркетингових комунікацій. Історичні етапи розвитку рекламної діяльності в світі та Україні. Законодавче регулювання діяльності з реклами і стимулювання продажу в Україні та світі. Класифікація реклами. Демонстраційні засоби реклами. Створення та оформлення рекламних звернень. Організація рекламної справи на підприємстві. Ефективність реклами та контроль рекламної діяльності.