Реклама і стимулювання продажу

Анотація:

Мета курсу (інтегральна компетентність) – формування у здобувачів освіти системи знань і розуміння ознайомлення зі стимулювання збуту та рекламою в їх сукупності; визначення видів реклами; визначення механізмів їх впливу; визначення методів їх ефективності; формування знань з розроблення та реалізації рекламної кампанії, ознайомлення з практичними ас

 

Цілі курсу (програмні компетентності):

  • здатність визначати роль і місце реклами в системі маркетингової діяльності; зв’язок реклами з теорією комунікацій;
  • здатність розрізняти переваги та обмеження всіх ЗМІ щодо поширення рекламної інформації;
  • здатність вирізняти головні шляхи й прийоми досягнення ефективності рекламної продукції різних типів;
  • здатність вивчати передовий вітчизняний і зарубіжний досвід організації рекламної роботи на основі нормативних документів організації рекламної діяльності;
  • здатність працювати з інформацією, у тому числі у глобальних комп’ютерних мережах;
  • здатність формувати нові ідеї (креативність);
  • здатність визначати критерії формування товарного асортименту;
  • здатність використовувати знання маркетингових комунікацій для стимулювання продажу товарів;
  • здатність використовувати знання принципів маркетингової діяльності для організації та здійснення закупівель, збуту і розподілу продукції підприємств.

 

Програмні результати навчання:

  • застосовувати науковий підхід до аналізу і створення рекламної продукції;
  • зіставляти рекламні продукти, які представляють однотипні товари різних виробників, з огляду на ефективність рекламної ідеї;
  • виявляти рівень і повноту втілення рекламної ідеї;
  • вільно орієнтуватися у традиційних та нових формах і прийомах рекламної діяльності;
  • виробляти загальну стратегію та конкретний рекламний текст для рекламування послуги;
  • розробляти стратегії рекламних кампаній різних типів;
  • створювати рекламну продукцію, яку поширюють різні ЗМІ;
  • дотримуватись етичних норм рекламування, застосовуючи законодавство про рекламу, під керівництвом кваліфікованого фахівця здійснювати як посередник роботу з репрезентації та просування товарів, послуг, комерційних ідей;
  • виконувати комплексні заходи, спрямовані на досягнення маркетингових завдань, здійснювати роботу з популяризації підприємства-виготовлювача, його комерційних зв’язків, забезпечувати престиж рекламодавця.

 

Короткий зміст курсу:

Реклама в системі маркетингових комунікацій. Історичні етапи розвитку рекламної діяльності в світі та Україні. Законодавче регулювання діяльності з реклами і стимулювання продажу в Україні та світі. Класифікація реклами. Демонстраційні засоби реклами. Створення та оформлення рекламних звернень. Організація рекламної справи на підприємстві. Ефективність реклами та контроль рекламної діяльності.