Рекламні технології
Анотація:
Мете курсу (інтегральна компетентність) – формування системи знань та практичних навиків з освоєння технологій реклами: проектних методологій, технологій розробки рекламних комунікацій, принципів створення художньо-образних рішень у рекламі та брендингу тощо, формування у студентів системи професійних компетенцій з використання основ брендингу та реклами, методів їх організації для ефективного господарювання на рівні основної ланки суспільного виробництва – підприємства; набуття необхідної сукупності теоретичних і практичних знань для вирішення конкретних економічних завдань на сучасному етапі розвитку економіки.
Цілі курсу (програмні компетентності):
- розуміння системи спеціальних теоретичних знань з питань розробки торгового знаку, значення брендів та реклами у маркетинговій діяльності підприємства;
- здатність досліджувати основні характеристики та атрибути брендів;
- здатність до вивчення та оволодіння методами реклами та методичним інструментарієм досліджень реклами;
- здатність засвоєння основних концепцій та принципів позиціювання бренду та розробки бренд-стратегій підприємства залежно від ринкових умов;
- здатність розуміння принципів та технологій брендингу, відносин між споживачем та брендом;
- здатність досліджувати програми формування лояльності бренду та управління його розвитком;
- здатність практичного освоєння методик створення образу, метафори у рекламі та брендингу;
- здатність розкриття особливостей функціонування реклами в трансформаційних умовах сучасного соціуму;
- здатність вивчення та практичне освоєння особливостей технологій реклами та брендингу в різних сферах економіки, зокрема технологій комерційної, політичної, соціальної реклами;
- здатність засвоєння базових знань щодо сутності брендингу, його структури, значення та розуміння основних комунікативних процесів по створенню та управлінню брендом;
- здатність теоретичного та практичного освоєння методики організації та проведення досліджень реклами та брендингу.
Програмні результати навчання:
- знати основи теорії та історії реклами та брендингу, методи співвідношення розвитку реклами та брендингу з історичним контекстом;
- знати технології реклами та брендингу, принципи створення концепцій рекламних та бренд комунікацій;
- вміти розробляти комунікаційну концепцію маркетингу, диференціювати брендингові комунікації та орієнтуватися в маркетингових законах брендингу та реклами;
- вміти застосовувати в практичній діяльності технології реклами та брендингу та проводити оцінку і дослідження ефективності рекламного впливу;
- презентувати результати самостійного дослідження, демонструвати навички аргументованого представлення власної думки;
- здійснювати самостійно аналітичну, дослідницьку та пошукову діяльність;
- демонструвати вміння володіти відповідними методами та формами соціальних технологій залежно від потреб суб’єктів соціальної взаємодії.
- розвивати та застосовувати в практичній соціологічній діяльності соціологічні методи оцінювання ефективності рекламних кампаній;
Короткий зміст курсу:
Сутність рекламних технологій та історія рекламної діяльності. Реклама в системі сучасних соціокультурних відносин. Організація та практика комерційної реклами. Механізми соціального впливу реклами. Технології діагностики та формування архітектури бренду. Поняття бренд-дизайну. Стратегія брендкомунікації. Портфель брендів і його архітектура. Технології просування бренду. Капітал бренду і його вимірювання.