Рекламні технології

Анотація:

Мете курсу (інтегральна компетентність) – формування системи знань та практичних навиків з освоєння технологій  реклами: проектних методологій, технологій розробки рекламних комунікацій, принципів створення художньо-образних рішень у рекламі та брендингу тощо, формування у студентів системи професійних компетенцій з використання основ брендингу та реклами, методів їх організації для ефективного господарювання на рівні основної ланки суспільного виробництва – підприємства; набуття необхідної сукупності теоретичних і практичних знань для вирішення конкретних економічних завдань на сучасному етапі розвитку економіки.

 

Цілі курсу (програмні компетентності):

- розуміння системи спеціальних теоретичних знань з питань розробки торгового знаку, значення брендів та реклами у маркетинговій діяльності підприємства;

- здатність досліджувати  основні характеристики та атрибути брендів;

- здатність до вивчення та оволодіння методами  реклами та методичним інструментарієм досліджень реклами;

- здатність засвоєння основних концепцій та принципів позиціювання бренду та розробки бренд-стратегій підприємства залежно від ринкових умов;

- здатність розуміння принципів та технологій брендингу, відносин між споживачем та брендом;

- здатність досліджувати  програми  формування лояльності бренду та управління його розвитком;

- здатність  практичного освоєння методик створення образу, метафори у рекламі та брендингу;

- здатність розкриття особливостей функціонування реклами в трансформаційних умовах сучасного соціуму;

- здатність вивчення та практичне освоєння особливостей технологій реклами та брендингу в різних сферах економіки, зокрема технологій комерційної, політичної, соціальної реклами;

- здатність засвоєння базових знань щодо сутності брендингу, його структури, значення та розуміння основних комунікативних процесів по створенню та управлінню брендом;

- здатність теоретичного та практичного освоєння методики організації та проведення досліджень реклами та брендингу.

 

 Програмні результати навчання:

- знати основи теорії та історії реклами та брендингу, методи співвідношення розвитку реклами та брендингу з історичним контекстом;

- знати технології реклами та брендингу, принципи створення концепцій рекламних та бренд комунікацій;

- вміти розробляти комунікаційну концепцію маркетингу, диференціювати брендингові комунікації та орієнтуватися в маркетингових  законах брендингу та реклами;

- вміти застосовувати в практичній діяльності технології реклами та брендингу та проводити оцінку і дослідження ефективності рекламного впливу;

- презентувати результати самостійного дослідження, демонструвати навички аргументованого представлення власної думки;

- здійснювати самостійно аналітичну, дослідницьку та пошукову діяльність;

- демонструвати вміння володіти відповідними методами та формами соціальних технологій залежно від потреб суб’єктів соціальної взаємодії.

- розвивати та  застосовувати в практичній соціологічній діяльності соціологічні методи оцінювання ефективності рекламних кампаній;

 

Короткий зміст курсу:

Сутність рекламних технологій та  історія рекламної діяльності.  Реклама в системі сучасних соціокультурних відносин.  Організація та практика комерційної реклами. Механізми соціального впливу реклами. Технології діагностики та формування архітектури бренду. Поняття бренд-дизайну. Стратегія брендкомунікації. Портфель брендів і його архітектура. Технології просування бренду. Капітал бренду і його вимірювання.