Інфраструктура товарного ринку
Анотація:
Мета курсу (інтегральна компетентність) – формування у здобувачів освіти системи знань і розуміння щодо інфраструктури товарного ринку, технології операцій купівлі-продажу, вивчити особливості функціонування товарного ринку, сформувати практичні вміння управляти діяльністю посередницьких підприємств, надати можливість знаходити та реалізовувати управлінські рішення по інтенсифікації й підвищенню ефективності комерційно-посередницької діяльності.
Цілі курсу (програмні компетентності):
- здатність та розуміння предметної області та розуміння професії; основних компетентностей, базових понять інфраструктури товарного ринку;
- здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів;
- здатність працювати з інформацією, зокрема у глобальних комп’ютерних мережах;
- уміння обґрунтовувати управлінські рішення та спроможність забезпечувати їх правочинність;
- уміння працювати у колективі та в команді;
- здатність працювати у міжнародному середовищі;
- здатність працювати самостійно та автономно;
- здатність до навчання;
- здатність формувати нові ідеї (креативність);
- проводити аналіз інфраструктури товарного ринку;
- використовувати ефективні форми і методи організації роботи посередників на товарному ринку;
- здійснювати організацію товаропостачання і продажу товарів підприємств оптової і роздрібної торгівлі;
- здійснювати організацію товаропостачання і продажу товарів підприємств оптової і роздрібної торгівлі.
Програмні результати навчання:
- Аналізувати інфраструктуру товарного ринку.
- Ефективно формувати зв’язки між підприємствами на товарному ринку.
- Нести відповідальність за кваліфікований аналіз інфраструктури товарного ринку.
- Формувати поведінку та оцінювати діяльність на товарному ринку.
- Обирати посередників на товарному ринку, які забезпечують ефективний товарообіг.
- Приймати рішення щодо вибору посередників.
- Нести відповідальність за ефективність організації взаємодії підприємства з посередниками на товарному ринку.
- Вибирати постачальників та канали розподілу товарів.
- Організовувати взаємодію з підприємствами оптової торгівлі.
- Приймати рішення щодо вибору способів просування товарів на ринок через оптових посередників.
- Оцінювати організацію та діяльність підприємств роздрібної торгівлі.
- Організовувати продаж товарів через підприємства роздрібної торгівлі.
- Приймати рішення щодо вибору способів реалізації товарів через роздрібну торгівельну мережу.
Короткий зміст курсу:
Інфраструктура товарного ринку: сутність, склад і проблеми розвитку. Сучасна характеристика товарного ринку. Сутність інфраструктури товарного ринку. Маркетингові посередники в інфраструктурі товарного ринку. Інформаційна та організаційно-комерційна діяльність в інфраструктурі товарного ринку. Місце торгівлі в ринковій економіці. Макроорганізація оптової торгівлі. Підприємства оптової торгівлі. Підприємства роздрібної торгівлі. Основи мерчандайзингу. Організатори оптового обігу товарів і послуг. Персональний продаж. Лізинг. Логістика – інструмент розвиненої ринкової економіки.