Інфраструктура товарного ринку

Анотація:

Мета курсу (інтегральна компетентність) – формування у здобувачів освіти системи знань і розуміння щодо інфраструктури товарного ринку, технології операцій купівлі-продажу, вивчити особливості функціонування товарного ринку, сформувати практичні вміння управляти діяльністю посередницьких підприємств, надати можливість знаходити та реалізовувати управлінські рішення по інтенсифікації й підвищенню ефективності комерційно-посередницької діяльності.

 

Цілі курсу (програмні компетентності):

  • здатність та розуміння предметної області та розуміння професії; основних компетентностей, базових понять інфраструктури товарного ринку;
  • здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів;
  • здатність працювати з інформацією, зокрема у глобальних комп’ютерних мережах;
  • уміння обґрунтовувати управлінські рішення та спроможність забезпечувати їх правочинність;
  • уміння працювати у колективі та в команді;
  • здатність працювати у міжнародному середовищі;
  • здатність працювати самостійно та автономно;
  • здатність до навчання;
  • здатність формувати нові ідеї (креативність);
  • проводити аналіз інфраструктури товарного ринку;
  • використовувати ефективні форми і методи організації роботи посередників на товарному ринку;
  • здійснювати організацію товаропостачання і продажу товарів підприємств оптової і роздрібної торгівлі;
  • здійснювати організацію товаропостачання і продажу товарів підприємств оптової і роздрібної торгівлі.

 

Програмні результати навчання:

  • Аналізувати інфраструктуру товарного ринку.
  • Ефективно формувати зв’язки між підприємствами на товарному ринку.
  • Нести відповідальність за кваліфікований аналіз інфраструктури товарного ринку.
  • Формувати поведінку та оцінювати діяльність на товарному ринку.
  • Обирати посередників на товарному ринку, які забезпечують ефективний товарообіг.
  • Приймати рішення щодо вибору посередників.
  • Нести відповідальність за ефективність організації взаємодії підприємства з посередниками на товарному ринку.
  • Вибирати постачальників та канали розподілу товарів.
  • Організовувати взаємодію з підприємствами оптової торгівлі.
  • Приймати рішення щодо вибору способів просування товарів на ринок через оптових посередників.
  • Оцінювати організацію та діяльність підприємств роздрібної торгівлі.
  • Організовувати продаж товарів через підприємства роздрібної торгівлі.
  • Приймати рішення щодо вибору способів реалізації товарів через роздрібну торгівельну мережу.

 

 

Короткий зміст курсу:

Інфраструктура товарного ринку: сутність, склад і проблеми розвитку. Сучасна характеристика товарного ринку. Сутність інфраструктури товарного ринку. Маркетингові посередники в інфраструктурі товарного ринку. Інформаційна та організаційно-комерційна діяльність в інфраструктурі товарного ринку. Місце торгівлі в ринковій економіці. Макроорганізація оптової торгівлі. Підприємства оптової торгівлі. Підприємства роздрібної торгівлі. Основи мерчандайзингу. Організатори оптового обігу товарів і послуг. Персональний продаж. Лізинг. Логістика – інструмент розвиненої ринкової економіки.