Маркетинг
Анотація:
Мета курсу (інтегральна компетентність) – формування теоритичних знань і набуття практичних навичок використання конкретного маркетингового інструментарію у вирішенні актуальних управлінських завдань з орієнтацією на потреби й запити споживачів цільових ринків, опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності різних суб’єктів ринку та їх позиціювання з набуттям здібностей до творчого пошуку напрямів удосконалення маркетингової діяльності.
Цілі курсу (програмні компетентності):
- здатність вчитися і оволодівати знаннями теортичиних основ сучасного маркетингу;
- здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв’язків між її складовими;
- здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу;
- здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності;
- здатність визначати вплив маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів;
- здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності;
- здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності;
- здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків;
- здатність обгрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу;
- здатність виявляти ініціативу та підприємливість;
- здатність визначати і задовольняти потреби споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку;
- здатність до абстрактного мислення та праці в команді;
- здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різнного рівня;
Програмні результати навчання:
- застосовувати знання і розуміння теоритичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності;
- аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процесси на основі застосування принципів, теоритичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності;
- застосовувати набуті теоритичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу;
- збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обгрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію;
- застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища;
- виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним;
- виконувати функціональні обов’язки в группі, пропонувати обгрунтовані маркетингові рішення;
- відповідати вимогам, які висуваютться до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки;
- демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетнговії діяльності.
Короткий зміст курсу:
Сутність маркетингу та його сучасна концепція. Основні категорії та комплекс маркетингу. Маркетингові дослідження. Маркетингова товарна політика. Маркетингова цінова політика. Розповсюдження товарів і послуг. Маркетингові комунікації. План маркетингу підприємства. Організація маркетингу. Контроль маркетингу.