Маркетинг

Анотація:

Мета курсу (інтегральна компетентність) – формування теоритичних знань і набуття практичних навичок використання конкретного маркетингового інструментарію у вирішенні актуальних управлінських завдань з орієнтацією на потреби й запити споживачів цільових ринків, опанування методологічного апарату організації маркетингової діяльності різних суб’єктів ринку та їх позиціювання з набуттям здібностей до творчого пошуку напрямів удосконалення маркетингової діяльності.

Цілі курсу (програмні компетентності):

  • здатність вчитися і оволодівати знаннями теортичиних основ сучасного маркетингу;
  • здатність проваджувати маркетингову діяльність на основі розуміння сутності та змісту теорії маркетингу і функціональних зв’язків між її складовими;
  • здатність коректно застосовувати методи, прийоми та інструменти маркетингу;
  • здатність проводити маркетингові дослідження у різних сферах маркетингової діяльності;
  • здатність визначати вплив маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів;
  • здатність розробляти маркетингове забезпечення розвитку бізнесу в умовах невизначеності;
  • здатність використовувати маркетингові інформаційні системи в ухваленні маркетингових рішень і розробляти рекомендації щодо підвищення їх ефективності;
  • здатність аналізувати поведінку ринкових суб’єктів та визначати особливості функціонування ринків;
  • здатність обгрунтовувати, презентувати і впроваджувати результати досліджень у сфері маркетингу;
  • здатність виявляти ініціативу та підприємливість;
  • здатність визначати і задовольняти потреби споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку;
  • здатність до абстрактного мислення та праці в команді;
  • здатність спілкуватися з представниками інших професійних груп різнного рівня;

Програмні результати навчання:

  • застосовувати знання і розуміння теоритичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності;
  • аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процесси на основі застосування принципів, теоритичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності;
  • застосовувати набуті теоритичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу;
  • збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обгрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію;
  • застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища;
  • виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним;
  • виконувати функціональні обов’язки в группі, пропонувати обгрунтовані маркетингові рішення;
  • відповідати вимогам, які висуваютться до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки;
  • демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетнговії діяльності.

Короткий зміст курсу:

        Сутність маркетингу та його сучасна концепція. Основні категорії та комплекс маркетингу. Маркетингові дослідження. Маркетингова товарна політика. Маркетингова цінова політика. Розповсюдження товарів і послуг. Маркетингові комунікації. План маркетингу підприємства. Організація маркетингу. Контроль маркетингу.