Розроблення товару
АНОТАЦІЯ:
Мета курсу (інтегральна компетентність) формування у студентів системи базових знань та практичних навичок в галузі підприємницької діяльності з розроблення товару, які характеризуються певними якісними показниками; здійснювати контроль розроблених товарів у визначених ситуаціях.
Цілі курсу (програмні компетентності):
- Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми при розроблення товарів, які формують концепції організації і функціонування, нести відповідальність за результати своєї діяльності; здійснювати контроль інших осіб у визначених ситуаціях;
- Здатність нести відповідальність за результати своєї діяльності.
- Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
- Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
- Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології;
Здатність застосовувати ініціативу та підприємливість;
- Здатність враховувати основні закономірності та сучасні досягнення при розробленні товарів;
- Здатність застосовувати інноваційні підходи у діяльності підприємницьких структур;
- Здатність визначати характеристики товарів і послуг;
- Здатність здійснювати діяльність із дотриманням вимог нормативно-правових актів і законодавчих документів у сфері підприємницької та торгівельної діяльності у розробленні товарів;
- Здатність виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких то торговельних структур;
- Здатність застосовувати моделі електронної комерції у сфері біржової діяльності;
- Здатність визначати і задовольняти потреби споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку;
- Здатність використовувати логістичні системи у підприємницькій діяльності.
Програмні результати навчання:
- Застосовувати знання, розуміння та сучасні досягнення в підприємницькій та торгівельній діяльності з професійною метою;
- Володіти державною мовою у професійній діяльності;
- Проявляти ініціативу та підприємливість, володіти навичками міжособистісної взаємодії для досягнення професійної мети;
- Застосовувати всебічні спеціалізовані емпіричні й теоретичні знання у сфері підприємницької діяльності з розроблення товару для подальшого використання у практичній діяльності;
- Здійснювати пошук, самостійний відбір інформації з різних джерел у сфері підприємницької діяльності з розроблення товару;
- Використовувати сучасні комп’ютерні й телекомунікаційні технології обміну та поширення професійно-спрямованої інформації у підприємницькій діяльності та торгівлі;
- Застосовувати інноваційні підходи у підприємницькій діяльності та торгівлі;
- Знати основи нормативно-правового забезпечення діяльності біржових структур та вміло їх застосовувати на практиці;
- Визначати характеристику товарів і послуг у підприємницькій діяльності з розроблення товару за допомогою сучасних методів;
- Знати основи нормативно-правового забезпечення діяльності підприємницьких структур і застосовувати їх на практиці;
- Виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких структур з розроблення товару;
- Визначати потреби споживачів для формування асортименту товарів у підприємницькій діяльності та торгівлі з розроблення товару;
- Застосовувати моделі електронної комерції в діяльності підприємницьких структур та торгівлі з розроблення товару;
- Визначати основні показники діяльності підприємницьких структур та торгівлі з розроблення товару.
Короткий зміст курсу:
І. Основні теоретичні засади товарної політики Ринок товарів і послуг; Товар і послуги в маркетинговій діяльності; Ціна у системі ринкових характеристик; Товарна політика і управління асортиментом; Якість продукції та методи її оцінювання; Конкурентоспроможність та її показники.
ІІ. Елементи розроблення та просування товару: Передумови створення й освоєння нових товарів; Планування й розроблення нового товару; Дизайн нового товару; Цільовий ринок товару і методика його вибору.