Розроблення товару

АНОТАЦІЯ:

Мета курсу (інтегральна компетентність) формування у студентів системи базових знань та практичних навичок в галузі підприємницької діяльності з розроблення товару, які характеризуються певними якісними показниками; здійснювати контроль розроблених товарів у визначених ситуаціях.

Цілі курсу (програмні компетентності):

  • Здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми при розроблення товарів, які формують концепції організації і функціонування, нести відповідальність за результати своєї діяльності; здійснювати контроль інших осіб у визначених ситуаціях;
  • Здатність нести відповідальність за результати своєї діяльності.
  • Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях;
  • Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово;
  • Здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології;

Здатність застосовувати ініціативу та підприємливість;

  • Здатність враховувати основні закономірності та сучасні досягнення при розробленні товарів;
  • Здатність застосовувати інноваційні підходи у діяльності підприємницьких структур;
  • Здатність визначати характеристики товарів і послуг;
  • Здатність здійснювати діяльність із дотриманням вимог нормативно-правових актів і законодавчих документів у сфері підприємницької та торгівельної діяльності у розробленні товарів;
  • Здатність виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких то торговельних структур;
  • Здатність застосовувати моделі електронної комерції у сфері біржової діяльності;
  • Здатність визначати і задовольняти потреби споживачів як пріоритетних суб’єктів ринку;
  • Здатність використовувати логістичні системи у підприємницькій діяльності.

 

Програмні результати навчання:

  • Застосовувати знання, розуміння та сучасні досягнення в підприємницькій та торгівельній діяльності з професійною метою;
  • Володіти державною мовою у професійній діяльності;
  • Проявляти ініціативу та підприємливість, володіти навичками міжособистісної взаємодії для досягнення професійної мети;
  • Застосовувати всебічні спеціалізовані емпіричні й теоретичні знання у сфері підприємницької діяльності з розроблення товару для подальшого використання у практичній діяльності;
  • Здійснювати пошук, самостійний відбір інформації з різних джерел у сфері підприємницької діяльності з розроблення товару;
  • Використовувати сучасні комп’ютерні й телекомунікаційні технології обміну та поширення професійно-спрямованої інформації у підприємницькій діяльності та торгівлі;
  • Застосовувати інноваційні підходи у підприємницькій діяльності та торгівлі;
  • Знати основи нормативно-правового забезпечення діяльності біржових структур та вміло їх застосовувати на практиці;
  • Визначати характеристику товарів і послуг у підприємницькій діяльності з розроблення товару за допомогою сучасних методів;
  • Знати основи нормативно-правового забезпечення діяльності підприємницьких структур і застосовувати їх на практиці;
  • Виконувати професійні завдання з організації діяльності підприємницьких структур з розроблення товару;
  • Визначати потреби споживачів для формування асортименту товарів у підприємницькій діяльності та торгівлі з розроблення товару;
  • Застосовувати моделі електронної комерції в діяльності підприємницьких структур та торгівлі з розроблення товару;
  • Визначати основні показники діяльності підприємницьких структур та торгівлі з розроблення товару.

 

 

Короткий зміст курсу:

І. Основні теоретичні засади товарної політики Ринок товарів і послуг; Товар і послуги в маркетинговій діяльності; Ціна у системі ринкових характеристик; Товарна політика і управління асортиментом; Якість продукції та методи її оцінювання; Конкурентоспроможність та її показники.

ІІ. Елементи розроблення та просування товару: Передумови створення й освоєння нових товарів; Планування й розроблення нового товару; Дизайн нового товару; Цільовий ринок товару і методика його вибору.