Менеджмент

Анотація:

Мета курсу (інтегральна компетентність) – формування  комплексу теоретичних знань і практичних навичок у галузі менеджменту, розуміння концептуальних основ системного управління організаціями всіх форм власності в умовах ринкових відносин, що надасть їм впевненості в прийнятті рішень в майбутній діяльності, дасть можливість, як майбутнім менеджерам, впевнено і вірно будувати ділові та етичні відносини з партнерами по бізнесу.

 

Цілі курсу (програмні компетентності):

  • здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями теоретичних основ сутності та основних понять категорій «менеджмент» та «управління»;
  • здатність вирішувати типові спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері менеджменту, основуючись на законах, закономірностях та принципах менеджменту;
  • здатність застосовувати теоретичні та практичні знання у вирішенні виробничих ситуацій, які склались в умовах ринкових форм господарювання;
  • здатність до пошуку, оброблення та аналізу управлінської інформації з різних джерел;
  • здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння основних засад керівництва, лідерства та стилів керівництва;
  • здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології для визначення системи показників соціально-економічної ефективності управління організаціями;
  • здатність застосовувати знання основ бізнес-етикету та ділового спілкування;
  • здатність працювати в команді;
  • здатність системно відтворювати отримані знання предметної області
  • менеджменту;
  • здатність аналізувати на практиці конфліктні ситуації, будувати ефективну систему взаємозв’язку керівництва, лідерства, влади та впливу, визначати стилі керівництва;
  • здатність обґрунтовувати і презентувати результати досліджень у сфері менеджменту;
  • здатність займатися самоосвітою та удосконаленням професійної майстерності.

 

 Програмні результати навчання:

  • знати і розуміти теоретичні основи термінів, понять, категорій, принципів та функцій менеджменту;
  • аналізувати і оцінювати на практиці конфліктні ситуації та знаходити шляхи виходу із них;
  • обґрунтовувати застосування методів менеджменту в процесі стимулювання поведінки працівників організації;
  • розробляти управлінські рішення, обирати шляхи їх прийняття та прогнозувати наслідки їх реалізації;
  • збирати й аналізувати необхідну інформацію, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію;
  • знати і застосовувати основні теорії мотивації людської діяльності;
  • використовувати на практиці основи бізнес-етикету та ділового спілкування;
  • давати оцінку соціально-економічної ефективності управління організаціями;
  • проявляти ініціативу та підприємливість для досягнення професійної мети;
  • виконувати професійну діяльність у командній роботі;
  • володіти державною мовою у професійному середовищі.

 

Короткий  зміст курсу:

Вступ. Історія розвитку та суть менеджменту. Організація як об’єкт управління. Макро- та мікро- середовище управління та його складові.  Функції менеджменту. Планування в організації. Сутність в плануванні та його місце в управлінні підприємством. Стратегічне планування. Організація як функція менеджменту. Мотивація. Управлінський контроль. Комунікації

 В управлінні. Поняття інформації та комунікації.  Організація  проведення нарад, бесід і комерційних переговорів. Управління групами, лідерство та керівництво. Менеджер у системі управління. Методи керівництва. Прийняття управлінських рішень. Поняття та класифікація управлінських рішень, вимоги до них. Методи та моделі прийняття рішень. Управління конфліктами та стресами. Ефективність управління.